آموزش سئو تکنیکال

ساخت وبلاگ

در بازاریابی محتوا درباره محتوا و بهینه آموزش سئو تکنیکال سازی تکنیکال و ضرورت استفاده آنان در وبسایت مشاجره‌های متعددی مطرح شده است. موضوعی که ما قصد داریم درین نوشته ی علمی به آن اشاره کنیم، این میباشد که رعایت اصول seo تکنیکال و بازاریابی محتوا دو طرز جداازهم و متمایز از هم نیستند. بلکه یک تارنما برای توفیق به هر دوی این تکنیک ها نیاز داراست.

شاید ادله آنکه بیشتر وبسایت‌ها هر دوی این نحوه‌ها را در بهینه سازی تارنما خویش به فعالیت نمی‌مارک این باشد که کشف کردن فردی که بتواند هر دو فعالیت را به‌شکل حرفه ای جاری ساختن دهد فعالیت رنج میباشد و کمپانی‌ها بدون چاره میگردند که در میان این دو نحوه یکی از را تعیین نمایند.

در حالتی که بخواهیم بدین پرسش که محتوا یا این که seo تکنیکال چه گونه نسبت به هم حق تقدم‌بندی میشوند، جواب منصفانه‌ای بدهیم بایستی بگوییم که‌این قضیه بستگی به طرز کارکرد تارنما اینک دارااست. اینکه وب سایت شما با چه سرعتی می خواهد به سود رسد و اینکه بیزنس شما تا چه حد کلان میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در کسب و کار خویش داشته‌اید. همه در گزینش پاسخ این پرسش نقش دارا هستند.

مشکلاتی که محتوا و seo تکنیکال می‌توانند حل نمایند


بهینه سازی تکلینکال و بازاریابی محتوا و اولیت آن‌ها در فرآیند سئو تارنما


روش همت فعلی وبسایت
اینکه شما پول خویش را برای کدام مجموعه صرف نمائید تا سود بهتری از بهینه سازی وب سایت خویش به دست بیاورید بستگی به روش همت فعلی وبسایت و هدفی دارااست که تارنما شما قصد دارااست به آن رسد:

عملکرد برای بدست آوردن سکو عالی: درصورتی که شما نمی‌توانید درجه‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، تارنما شما با ایرادات تکنیکال روبرو میباشد و حتماً می بایست بر روی seo تکنیکال سرمایه‌گذاری فرمائید.
تداخل در محتوای وبسایت: چنانچه سکو وب سایت شما به این دلیل که صفحه های متعددی از وب سایت شما سعی بر درجه‌گیری برای یکسری واژه کلیدی واحد را دارا هستند، افت کرده، حتماً شما می بایست محتوای خویش را دستکاری نمائید تا بتوانید این اختلال را برطرف فرمائید.
برگه تولید ها با پیکربندی چندگانه مرتبه ای به دست نیاورده میباشد: در شرایطی که شیت تولیدها شما چند مورد مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به تعیین مخاطب قرار میدهد، عدم ایندکس شدن آحاد این حالات به احتمال زیاد به جهت بهینه سازی تکنیکال میباشد.
صفحه ها فروش با وجود تولیدات همیاران و خرده فروشی ها سکو نمی‌گیرد: در حالتی که شما تولیدها کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که چند کمپانی در ساخت کالا آخری شما دخیل می باشند، عدم مرتبه‌گیری معمولاً به جهت محتوای نسخه برداری میباشد. شایسته ترین رویکرد برای برطرف کردن این اختلال ساخت‌و‌ساز محتوای مخصوص برای تولیدها میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 16:32


seo تکنیکال یک قسمت بسیار اساسی از فرآیند seo میباشد که بیشتر آموزش سئو تکنیکال به استاندارد بودن پوسته و راحتی ایندکس صفحه ها برای موتورهای کاوش اشاره داراست. در جلسات پیشین با معنی On Page سئو و Off Page سئو آشنا شدید. درین نوشته‌ی علمی به رسیدگی معنی بهینه سازی تکنیکال میپردازیم بعد مهمترین اقدامات را درین تکنیک seo پژوهش میکنیم.


بهینه سازی تکنیکال چیست؟
بهینه سازی تکنیکال (Technical سئو) به فرایند سئو وبسایت برای ایندکس و خزش ریلکس‌خیس موتورهای کاوش گفته میگردد. مثل با صرفه‌سازی کدها، تشکیل داد نقشه‌ی وبسایت و…
این نصیب از بهینه سازی به محتوا ارتباطی ندارد و به پایین ایجاد کرد اینترنت‌وب سایت مداقه می دهد. به همین ادله میباشد که اسم تکنیکال یا این که فنی را برای آن گزینش کرده‌اند.

 

مهم ترین موردها بهینه سازی تکنیکال (محاسبه لیست)
درپی یک لیست از مفاد seo تکنیکال یا این که فنی را مشاهده می کنید. برای بهبود seo اینترنت‌وب سایت خویش عالی میباشد مجموع موردها تحت را رعایت نمائید.

سئو فولدر robots.txt
Robots.txt یک پوشه متنی میباشد که در ریشه هاست (root) اینترنت‌وب سایت شما قرار می گیرد. این فولدر مشتمل بر شیوه نامه‌هایی میباشد که موتورهای کاوش برای ایندکس صفحه ها به آن مراجعه می‌نمایند. بوسیله این فولدر می‌قدرت به موتورهای کاوش امرکرد که چه صفحاتی را ایندکس نمایند و چه مطالبی را نادیده بگیرند.

عالی میباشد با تحقیق این پوشه مطمئن گردید اذن ایندکس کردن مطالب وبسایت شما به ربات‌ها خزنده داده شد‌ه‌است. برای اعمال این فعالیت، در مرورگر بعداز اسم دامنه‌ی خویش عبارت robots.txt را وارد فرمایید. نمونه


سئو ساختار وب سایت
برای مطالب خویش مجموعه‌بندی‌های درست تولید فرمائید. به طوری که استفاده کننده با ورود به وبسایت شما بتواند به راحتی به مطالب دست پیدا نماید. صفحه های بایگانی مطالب ساخت‌و‌ساز فرمائید و آن‌ها‌را هم مانند بقیه صفحه های سئو نمایید.

این صفحه ها برای اکران مطالب یک تیم‌بندی معین کاربرد دارا‌هستند که موجب ارتقاء گردش استفاده کننده در تارنما میگردند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 306 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 18:45


یادم می باشد 3- 4 سال پیش که می‌خواستم تخصص سئو را حافظه بگیرم، مدام از چیزی آموزش سئو تکنیکال به نام بهینه سازی تکنیکال خوف داشتم. راستش را بخواهید آن ایام اندیشه می کردم برای یادگیری تکنیکال seo نیاز به یادگیری نرم افزار نویسی دارم و همچنین تصور میکردم مسیر یادگرفتن آن خیلی وقتگیر و مشقت بار میباشد.

ولی پس از مدتی که به گذر زمان وارد دنیای با صرفه‌سازی وبسایت شدم، فهمیدم به هیچ عنوانً بهینه سازی تکنیکال آن چیزی که تصور میکردم وجود ندارد و الکی برای خودم بزرگش کرده بودم. با اعتنا به اینکه میدانم این تصورات غلط قبلی منرا خیلی از اشخاص دیگر به عنوان مثال شما دوستان هم دارید، میخواهم به یاری این نوشته‌علمی همگی آنها‌را از ذهنتان منزه کنم. در‌این نوشته‌ی‌علمی به بی آلایش‌ترین صورت ممکن با بهینه سازی technical آشنا میشوید و جزء به جزئش را خاطر میگیرید.

بهینه سازی تکنیکال چیست؟
seo تکنیکال به باصرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت از دید فنی اشاره دارااست. برخلاف offpage seo یا این که بهینه سازی داخلی، بیشتر کارهایی که در seo تکنیکال میکنیم مربوط به موتور کاوش، مسائل فنی اینترنت‌تارنما، ربات‌ها، کدهای نرم‌افزار نویسی و... میباشند.

غرض مهم اجرای seo تکنیکال در سایت، مهیا کردن سایتی میباشد که در مرحله نخستین برای ربات‌های موتور کاوش به راحتی قابل ادراک و پژوهش باشد و در مرحله دوم سایتی که ساختار صحیحی داشته و مخاطب از بودن در آن و شغل کردن با قسمت‌های مختلفش، لذت برنده شود!

 

چرا seo تکنیکال؟
راستش را بخواهید میپندارم بهینه سازی تکنیکال نسبت به یک‌سری سال پیشین در ذهن مخاطبان مقام و عنایت کمتری دارااست. چرا؟ زیرا امروز سیستم‌های مدیر محتوایی مثل وردپرس به طور اتوماتیک نیمی (یا این که شاید بیشتر) از seo تکنیکال را در وب سایت پیاده می‌نمایند. همین مورد سبب ساز میشود وبمستران تصور نمایند این مورد حقیقتاً قابل مداقه وجود ندارد.

بهینه سازی تکنیکال جزو او‌لین گام‌هایی میباشد که هر سئوکار می بایست برای باصرفه کردن اینترنت‌وب سایت بردارد. برای اینکه خوب متوجه این مورد بشوید یک نمونه از تجارب 2 سال پیشم را برایتان بازگو میکنم:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 18:22

این نصیب اخیرا از گوگل وبمستر آموزش سئو تکنیکال تولز ورژن دیرین به سرچ کنسول نو جابجایی داده شد‌ه‌است و در حال حاضر در معرض به کار گیری همگان جای‌دارد.
ابزار URL inspection به شما اذن می دهد تا یک پست الکترونیک خاص از وب سایت خویش را پژوهش فرمائید تا بفهمید که گوگل این شیت را به چه شکل می‌بیند. به گفته گوگل: «این ابزار جزئیات دقیقی پیرامون Crawlها، ایندکس‌ها و داده ها بسیار اصلی از صفحه های شمارا مستقیما از دیتابیس گوگل ایندکس اکران خواهد بخشید.»
این ابزار واپسین تاریخی که موتور جستجوی گوگل درین url، crawl(خزیدن) کرده را نشانه میدهد، حالت crawl را ذکر می‌نماید که مشتمل بر نادرست  یا این که نواقص در ایندکس کردن ورقه یا این که نشانی‌های canonical وب سایت خواهد بود.
با به کارگیری از این ابزار میتوانید بفهمید که آیا یک کاغذ به صدق ایندکس گردیده است؟ و آیا خطایی در AMP فیس داده میباشد؟
به خواسته به کارگیری از URL inspection بر روی آیتم‌ای که نماد ذره‌میان داراست کلید فرمایید. نشانی متبوع از وبسایت خویش را وارد نمایید و درانتظار بمانید. در شرایطی‌که با پیغام URL is on Google مواجه شدید یعنی که برگه متبوع شما ایندکس گردیده و مشکلی ندارد. البته درصورتی که پیغام URL is not on Google روبه‌رو شدید یعنی که مشکلی در ایندکس کاغذ شما وجود داراست و می بایست آن را رسیدگی نمایید. از آنجایی که‌این مقاله یادگرفتن گوگل سرچ کنسول میباشد و بایستی بدون نقص باشد دو نکته را ذکر میکنیم:

1.    ممکن میباشد یک ورقه را جدیدا ساخت‌و‌ساز کرده  یا این که محتوای آن را اخیرا نوشته باشید. درین مواقع شاید ایندکس کردن اندکی مجال غالب شود. برای امداد به گوگل در ایندکس سریع‌خیس می توانید URL را در URL inspection وارد نمائید و آیتم Request Indexing را بزنید. گوگل برای بازدید از کاغذ خواهد آمد و یک سری ساعت یا این که یکسری روز دیگر ورقه شما ایندکس شود. این شغل را برای نشانی‌هایی که ممکن میباشد عوض شده باشند نیز میتوانید اجرا دهید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 270 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 14:34

در صورتی‌که به تامل این می‌باشید آموزش سئو تکنیکال که می بایست تولید یک کانال محرمانه لینک و پیوند سازی سریع سود بگیرد، طاقت فرسا در اشتباهید. اتفاقا ساخت و ساز یک PBN توانا مستلزم صرف فرصت زیاد میباشد. دائما می بایست دامنه‌های آزاد گردیده را پژوهش و خریداری فرمایید، برای هرکدام داده ها دسترسی مانند داده ها تماس و لوگو قرار دهید، نیاز به ایجاد محتوای منحصربه‌فرد و نو دارید، صفحه ها کهن بایستی به‌روز شوند و مشکلاتشان را حل فرمایید. آحاد این امور به مجال بسیار متعددی نیاز دارید و می بایست روی چند و چندین تارنما همزمان عمل فرمائید.

3- از وب سایت اساسی خویش بدور می شوید
اختلال تحقیق به تعداد متعددی وبسایت این میباشد که مجموع وقت و انرژی خویش را وقف آن‌ها می کنید و دیگر نمی‌توانید روی وبسایت مهم و منبع نخستین درآمد خویش متمرکز گردید. 

4- می بایست در انتظار خشم گوگل باشید
تک تک کوشش ما از کار‌هایی که ایفا میدهیم این میباشد که تعداد متعددی مخاطب را به سمت وب سایت خویش بیاوریم، البته در حالتی‌که نتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم، گوگل خشمگین شود. بدین ترتیب گوگل از شیوه‌های بهینه سازی کلاه سیاه استقبال نمی‌نماید و می بایست درانتظار جریمه‌های هنگفت باشید.ب

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 17:07

لینک و پیوند بیلدینگ به‌این استدلال اصلی میباشد آموزش سئو تکنیکال که فاکتور مهم در کیفیت سکو‌بندی صفحه ها اینترنت در گوگل میباشد. گوگل در وب سایت خویش می‌نویسد: «در کل، وبمستران می توانند درجه تارنما خویش را بوسیله ارتقاء تعداد لینک و پیوند دادن تارنما‌هایی کیفیت بالا بالا به صفحه های خویش، بهبود بخشند». در هنگام شناسایی وب سایت‌ها به وسیله موتورهای کاوش، خزنده‌ها محتوای آن صفحه ها را کسب و به ایندکس خویش اضافه می‌نمایند. از این رو آنان میتوانند تصمیم بگیرند که آیا کاغذ مربوطه چگونگی موردنیاز را برای سکو‌بندی لغات کلیدی آیتم هدفش داراست یا این که خیر؟ درین فرصت، تنها موتورهای کاوش به محتوای برگه دقت نمی کنند؛ بلکه تعداد پیوند‌های اشاره گردیده به وب سایت و چگونگی این پیوند‌ها برایشان عنایت دارااست. به صورت کلی، هر چه تعداد لینک و پیوند‌های شما در تارنما‌هایی با اعتبار بالا بیشتر باشد، مرتبه سایت شما در نتیجه ها کاوش فراتر خواهد بود. ولی قابل ذکر میباشد که پیوند‌ بیلدینگ عمل راحتی وجود ندارد و تنها داشتن تعداد متعددی بک پیوند به معنای توفیق تجارت شما نخواهد بود. همانگونه که بیان شد در‌این راستا عامل ها زیادی مانند اعتبار و پیج رنک وب سایت‌های بک لینک و پیوند دهنده، تعداد بک پیوند‌های یک تارنما، نوفالو بودن بک‌پیوند‌ها و غیره در پروسه پیوند سازی تارنما شما تأثیر خواهد گذاشت. به این ترتیب چهت نیل به سکو بالا در کاوش نباید به بک‌پیوند‌ها اکتفا کرد.

چه‌طور از تارنما‌های دیگر برای سایت خویش پیوند بگیریم؟
تنی چند از استراتژی‌های پیوند بیلدینگ وجود داراست که میتوانید برای به چنگ آوردن لینک و پیوند از سایت‌های فرنگی برای تارنما خویش گزینه استعمال قرار دهید که به‌دنبال به آن ها میپردازیم.
ساخت و ساز و ارتقای محتوا: ایجاد محتوای با کیفیت منجر می‌گردد وب سایت‌های دارای اعتبار حاضر شوند به سایت شما پیوند دهند. بدین ترتیب داشتن بک پیوند از یک وب سایت دارای اعتبار نسبت به چند پیوند از تارنما‌های نامعتبر قیمت متعددی را خواهد داشت.
ارسال محتوا: مقاله‌ها خویش در رسانه‌های اجتماعی مثلا گوگل پلاس، فیسبوک و غیره ارسال فرمائید. تارنما خویش را در دایرکتوری‌های گران قدر تصویب فرمائید، ویدئوهای خویش را یوتیوب، آپارات و غیره تکثیر دهید.
نظرها و یادداشت‌ها: کالا، سرویس ها یا این که وبسایت خویش را در مقابل بلاگ‌نویسان بانفوذ قرار دهید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 14:16

بهینه سازی تکنیکال نیز مانند آموزش سئو تکنیکال بهینه سازی داخلی و فرنگی ارزیابی لیست مشخصی دارااست که بایستی همگی این موردها را به صدق رعایت فرمائید تا خاطر‌تان ریلکس باشد در‌این نصیب نیز امتیازات متبوع گوگل و موتورهای کاوش را اخذ خواهید کرد. درین نصیب موردها مو جود در‌این ارزیابی لیست را به ترتیب نظارت خوا‌هیم کرد:

استعمال از SSL و https شدن تارنما
یکی مهم‌ترین فاکتورهای seo مسئله امنیت میباشد. حتی در حالتی‌که امنیت یکی‌از مفاد بااهمیت در قضیه سئو وبسایت عدم وجود، همچنان این موضوع برای مخاطبان نیز مداقه بسیار متعددی دارااست. لایه سوکت‌های امن که به SSL شناخته میشود در واقع یک تکنولوژی امنیتی میباشد که لینک و پیوند رمزنگاری گردیده در بین اینترنت‌سرور و مروگر تولید می‌نماید. تشخیص وبسایت‌هایی که از SSL به کار گیری می‌نمایند خیلی شل میباشد، اولِ نشانی URL این تارنما‌ها به مکان http پروتکل https قرار می گیرد. به جهت التفات مسئله، گوگل از سال 2014 به آنگاه اظهار کرد که توقع دارد کلیه جا  بتواند HTTPS را ببیند و از این رو در برگه نتیجه ها خویش برای وب سایت‌هایی که از https به کارگیری می‌نمایند نسبت به وبسایت‌های غیرایمن سکو بهتری را در لحاظ میگیرد.

تلفن همراه‌ فرندلی بودن وبسایت
بخش اعظمی از یوزرها در دنیای امروز از روش تلفن همراه‌های هوشمند خویش به اینترنت‌گردی میپردازند. به همین عامل داشتن یک وب سایت واکنشگرا (Responsive) مداقه بسیار متعددی داراست. محتوا و روش اکران تارنما‌های ریسپانسیو به راحتی و به طور اتوماتیک با نمایشگر هر دستگاهی سازگار می‌گردد. گوگل هم اعلام نموده است الگوریتم‌های این موتور کاوش ریسپانسیو بودن وبسایت را نظارت کرده و آن را جزو یکی‌از مفاد اصلی در مرتبه‌دهی در لحاظ میگیرد. پس از معرفی سیستم mobile first گوگل برای ایندکس کردن محتوا، اکنون ریسپانسیو بودن وبسایت‌ها بیشتراز پیش عنایت داراست. پس توجه نمایید که اینترنت‌تارنما شما تماما ریسپانسیو باشد و روی دستگاه‌های گوشی، تبلت یا این که دسکتاپ به صحت اکران داده خواهد شد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 14:08

بهینه سازی تکنیکال یا این که بهینه آموزش سئو تکنیکال سازی فنی نصیب مهمی از فرآیندهای سئو وب سایت میباشد که بایستی بوسیله اشخاص دارای تخصص و حرفه ای صورت پذیرد. ولی بهینه سازی تکنیکال چیست و چه مواقعی را بایستی رعایت کنیم. درین نوشته ی علمی همت می‌کنیم شما‌را بیشتر با معنی بهینه سازی تکنیکال آشنا کنیم. پس، تا نقطه پایان این نوشته ی علمی با ما هم پا باشید.

بهینه سازی تکنیکال Technical بهینه سازی چیست؟
بهینه سازی به تیم فرایندها و اقداماتی گفته میگردد که بتوانیم به طور ارگانیک بیشترین ترافیک ممکن و یوزرها باکیفیت را به سمت وب سایت خویش هدایت کنیم. بعضی از کارشناسان معتقدند که seo وب سایت برای موتورهای کاوش روی هم رفته دربرگیرنده دو نوع seo داخلی و offpage seo میباشد. این دو قسمت نیز مشمول آحاد اقداماتی میباشد که باطن وب سایت و فارغ آن ایفا میگردند. این دسته معتقدند بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی نیز دربرگیرنده seo داخلی میشود. البته بعضی دیگر میگویند بهینه سازی تکنیکال بایستی از داخلی و فرنگی مستقل گردد. به هر هم اکنون seo تکنیکال (Technical سئو) به دسته اقدامات فنی برای باصرفه‌سازی وب سایت و سرور گفته می‌گردد که یاری می‌نماید خزنده‌های موتورهای کاوش متوجه بشوند اینترنت‌وب سایت موثری دارید و سعی می کنید شایسته ترین تجارب را برای یوزرها رقم بزنید. با اینکه تصور می گردد نصیب متعددی از بهینه سازی داخلی و فرنگی به محتوا و اقدامات پیرامون آن بستگی داراست، اما هیچ‌گاه نباید از موضوعات فنی غافل شد. 

آنالیز لیست مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی تکنیکال
seo تکنیکال نیز مانند بهینه سازی داخلی و فرنگی محاسبه لیست مشخصی داراست که بایستی کلیه این موردها را به صحت رعایت فرمایید تا خیال و خاطر‌تان شل باشد درین قسمت نیز امتیازات متبوع گوگل و موتورهای کاوش را اخذ خواهید کرد. درین بخش موردها مو جود درین آنالیز لیست را به ترتیب پژوهش خوا هیم کرد:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 343 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 14:20

چقدر ارتفاع میکشد تا به هدف ها SMART خویش برسید؟ آموزش سئو تکنیکال چه‌گونه متوجه میشوید که از مسیر بیرون گردیده‌اید یا این که هنوز در مسیر صحیح می باشید؟ پژوهش‌های منظم به شما این قابلیت را می دهد که توسعه و گسترش خویش را بررسی کرده و در شکل ضرورت هدف ها و طرز فعالیت خویش را تصحیح نمائید. در‌حالتی که به سمت مقصود خویش جنبش نمیکنید، می بایست دقیقاً بدانید که چه هنگامی چرخش به چپ را جاری ساختن داده‌اید. هرچه زودتر تغییراتی که در هدف ها و مراحل توسعه‌تان چهره داده را پژوهش فرمائید، میتوانید با احتمال بیشتری باخت را به توفیق تبدیل نمایید.

اذن ندهید هراس شما‌را عقب نگه دارااست

در شرایطی‌که نمی‌توانید چهت نیل به اهدافتان عملکرد فرمائید، به منبع این بی‌انگیزگی بپردازید. آیا به جهت نامعقول بودن غرض یا این که خط مش‌تان مردد میباشید یا این که به خیال و خاطر واهمه از ناکامی؟ یافتن منبع خوف شما تماماً ضروری و اساسی میباشد، چون غلبه بر هراس‌ها برای تمرکز روی غرض و همینطور توسعه فردی و ماهر ضروری میباشد.

رابطه ذهن و تن را در آغوش بگیرید

خبر عالی این میباشد که تمایل وصال به هدفی مشخص در واقع واهمه از باخت را سرکوب می‌نماید. حتی در شرایطی‌که غرض حقیقتاً بدور از دسترس به حیث رسد. به مکان محصور شدن به ناحیه امن خویش، می توانید تمرین‌های ذهن و تن را برای اشراف بر احساسات خویش و وصال به نقط ی اوج بپذیرید. بنابراین، مقصود‌گذاری SMART  به فرایندی برای کشف خودتان تبدیل می‌گردد و نتایجی به توشه می آورد که هیچوقت فکرش را نمی‌کردید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 141 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 14:33

تحقیق کلمه کلیدی نگرانی اصلی هر متخصص است آموزش سئو تکنیکال که می‌خواهد مطالبی با کیفیتی بالا داشته باشد. استفاده درست از کلمات کلیدی وبسایت شما را می‌تواند تا حد زیادی بالا برده و برعکس عدم استفاده نادرست از کلمات کلیدی آسیب‌های جبران ناپذیری به وبسایت کسب و کار شما وارد می‌کند. کلمات کلیدی هنوز جزئی از محتوای سئو هستند اما نباید آنها را یک جزء مهم مانند قبل در نظر گرفت. 

ابتدا: هنگام نوشتن محتوا اولین شیوه حرفه‌ای این است که مطالبی را بنویسید که براحتی می‌توانند با استراتژی سئو موجود تطبیق یابند. اگر چه این یکی از مشکلات رایجی است که متخصصان در محتوای سئو پیدا می‌کنند اما باید بر روی آن کار کرد. برای مثال بسیاری از صاحبان کسب و کار  و متخصصین سئو، سئو کپی رایتینگ خود را با نویسنده و لیستی از کلمات کلیدی که باید بنویسند، واگذار می‌کنند، اما بعید است که نویسنده واقعا اصول استفاده از کلمات کلیدی به ویژه چگالی آن را درک کند. این امر نتایج محتوا را غیر منسجم و غیر سئو دوستانه می‌کند. سئو کپی رایتینگ یعنی تولید محتوایی با ارزش و مفید که با رعایت اصول روی عبارت کلیدی خاصی متمرکز شده است.
دوم: هنگامی که تحقیق کلمه کلیدی برای محتوای جدید انجام می‌دهید، فراتر از دیتا را نگاه کنید، مطمئنا ابزارهای سئو مواردی را در مورد حجم جستجو و سطح رقابت بیان می‌کنند اما آیا به ما می‌توانند بگویند که چه محتوایی با کاربران تعامل دارد؟ بنابراین ابزارهای سئو شیوه‌ای ندارند که به متخصص کمک کنند تا بیابند چه نوع محتوایی واقعا با کاربران تعامل ایجاد می‌کند. انجام جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی هدف به شما کمک می‌کند تا کلمه کلیدی مناسبی را بیابید که برتر باشد و دارای رتبه‌بندی بالایی باشد. این امر منجر می‌شود که محتوایی سئو محور بنویسید که مطمئنا برای نویسنده در جذب مخاطبان مورد نظر مفید خواهد بود. با نوشتن محتوایی باکیفیت بالا، قطعا می‌توان رتبه‌بندی را با توجه به استراتژی سئو عالی افزایش داد. این موضوع باید تمرکز اصلی شما به عنوان نویسنده سئو باشد. 
در نهایت: رتبه‌بندی شما ممکن است با توجه به سئوی خوب افزایش یابد، اما بسیاری از عوامل دیگر وجود دارند که باید در نظر گرفت. آیا مخاطبان شما کل پست را می‌خوانند؟ آیا آن را به اشتراک می‌گذارند؟ آیا calls to action شما را انتخاب می‌کنند؟ این عناصر باید تمرکز اصلی شما در نوشتن‌تان باشد. اطمینان حاصل کنید که در کنار کلمه کلیدی خود، یک طرح کلی مناسب وجود دارید. همچنین این نکته مهم را در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید به هدایت نرخ تبدیل خود کمک کنید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:42

با پیشرفت دستیابی و شغل های اینترنتی، آموزش سئو تکنیکال بازار مشاغل مرتبط مثل ساخت و ساز محتوا و یا این که طراحی وب سایت و ... هم داغ شد‌ه‌است؛ یکی تخصص‌هایی که‌این روز ها بسیار ما یحتاج میباشد؛ کارشناس seo میباشد. احتمالا این پرسش برای شما هم اتفاق افتاده میباشد که کارشناس بهینه سازی که می باشد؟ یک دارای تخصص بهینه سازی چه وظایفی داراست و تا چه حد می تواند در بسط و ارتقاء جايگاه وبسایت ما اثر گذار باشد؟ در صورتی‌که به سوژه seo عشق‌مندید و یا این که دوست دارید در این مورد داده ها بیشتری استخراج فرمایید، تا نقطه پايان این نوشته‌ی‌علمی با ما همدم باشید.

کارشناس بهینه سازی چه کسی است؟
کارشناس بهینه سازی یا این که بهینه سازی Specialist یک شعبده‌گشوده میباشد که میتواند با  seo کلاه سپید یک اعجاز  برای وب سایت شما رقم بزند؛ ولی شاید این تعریف و تمجید مقداری غیر قابل فهم به لحاظ رسد ولی در واقع متخصص بهینه سازی با اشراف بر اصول سئو تارنما و با اعتنا به الگوریتم‌های متفاوت گوگل و با فایده‌گیری از اصول seo کلاه سپید، سبب ساز ارتقا درجه وب سایت شما می شود؛ و در شایسته ترین شرایط، تارنما شمارا دربین پنج فیض نخستین جستجوی گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش قرار می دهد. ولی در صورتی وبسایت از محتوای بهتر و بی نیاز بهره مند نباشد؛ داده ها موردنیاز در ارتباط با دستیابی‌وکار و مراحل آن( دست کم هفتاد درصد داده ها) در چنگ سئوکار قرار نگیرد؛ یا این که نصیب‌های متفاوت مثل دسته بسط تارنما، نتوانند به موقع عملکردشان را با دارای تخصص بهینه سازی و استراتژی‌هایش هماهنگ نمایند؛ حتما نمی‌توانیم از سئوکار انتظار اعجاز داشته باشیم.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 14:34

کلیه اشخاصی که در مسئله بازاریابی محتوایی آموزش سئو تکنیکال و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌نمایند، به خیر می دانند که اولی قدم در بهینه سازی، جستن لغات کلیدی مطلوب وب سایت میباشد. در بازاریابی محتوایی، یافتن عبارات کلیدی پیش نیاز آحاد کار‌های آینده میباشد و در اصلً آحاد فرآیند ساخت محتوا مبنی بر لغت ها کلیدی تعیین گردیده، صورت می گیرد. به همین استدلال میباشد که تعیین درست لغات کلیدی و آنالیز و حق تقدم بندی مطلوب آن ها برای مدیران وب سایت، از التفات بسیار بالایی شامل است. در همین راستا، فرایندی موسوم به Keyword Research یا این که تفحص واژه و کلمه کلیدی به وجود آمده میباشد که با ابزارهایی کاربردی و شیوه‌هایی کارآمد، عبارات کلیدی وبسایت را بر مبنای استراتژی محتوایی معلوم و بر طبق حق تقدم، تر و تمیز می‌نماید. شهر محتوا با ارائه سرویس ها تفحص لغت ها کلیدی، میتواند به شما درین مرحله از پیشرفت تجارت اینترنتی تان، یاری دهد.

در‌این نوشته ی علمی قصد داریم درباره عنایت واژه و کلمه کلیدی در seo و پروسه مطالعه واژه کلیدی با شما مطالب مهمی را به اشتراک بگذاریم و همینطور، ابزارهای موردنیاز برای بازرسی واژه کلیدی را نیز به شما معرفی خوا هیم نمود.

کیورد ریسرچ یا این که به عبارتی مطالعه عبارات کلیدی چیست؟
کیورد ریسرچ در واقع یکی‌از موثرترین دست اندرکاران در گزینش استراتژی محتوایی میباشد. این فرآیند به شما امداد می‌نماید تا با تفحص بر روی کلیدواژه‌های گوناگون مرتبط با حوزه کاری خویش، دریابید که مخاطبان شما چه چیزهایی را بیشتر کاوش می‌نمایند و رقبای شما، با کدام لغت ها کلیدی از گوگل بازدیدکننده جذب می نمایند؛ و بدین ترتیب، استراتژی محتوایی خویش را در ارتباط با عبارات کلیدی وبسایت تبیین فرمایید. در واقع مطالعه کلمه ها کلیدی فرایندی برای یافتن مطلوب‌ترین کلمه ها کلیدی مربوط به وب سایت شما و همینطور فرآیند ارزیابی آن لغات کلیدی و شیوه حق تقدم بندی آنها میباشد.

قبل از هر چیز این قضیه را فراموش نکنید که ما قرار وجود ندارد رفتارهای خویش را با یک ربات هوشمند به اسم گوگل هم خوانی کنیم و در واقع این گوگل میباشد که در عملکرد میباشد تا حد قابلیت به فهم و شعور نیازهای انسانی ما مجاورت گردد. براین اساس به‌مکان مشغول شدن با فرمول‌های بغرنج seo و فرو رفتن در چاه تخصص گرایی، تمرکز خویش را بر روی آشنایی نیازهای مخاطبان خویش بگذارید. اعتقادوباور داشته باشید که تک تک عدم وضوح‌های seo صرفا برای این میباشد که آنچه نیاز یوزرها میباشد را شعور نماید و شایسته ترین آیتم را در اختیارشان قرار دهد. این موضوع از آنجایی التفات داراست که بدانید برای یادگیری طرز‌های جستجوی لغت ها کلیدی برای وب سایت، نیازی وجود ندارد مانند یک ربات شغل فرمائید و خویش را بیش تر از حد سرگرم ارقام و اعداد و فرمول کنید؛ بلکه ما یحتاج میباشد با به کارگیری از ابزارها و طرز‌هایی که به دنبال به شما معرفی می کنیم، به پرسونای مخاطبان خویش پی ببرید و برای محتواهای خویش، شایسته ترین عبارات کلیدی را گزینش نمایید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 14:21

بهینه سازی جاوا اسکریپت بخشی از seo میباشد آموزش سئو تکنیکال که روی وب سایت‌های جاوا اسکریپت تمرکز دارااست. اصولا جاوا اسکریپت روی بعضا پارامترهای بهینه سازی داخلی و فاکتورهای سکو‌بندی گوگل تاثیرات دورازشوخی دارااست. به همین ادله تحت عنوان یک اینترنت‌مستر بایستی برای باصرفه‌سازی این‌سیرتکامل تارنما‌ها نرم افزار داشته باشید. مهمترین اثر جاوا اسکریپت در seo، موردها تحت میباشد:

رندر محتوای صفحه ها
لینک و پیوند‌ها
تصاویری که به طور lazy-loading جاری ساختن میگردند
مجال لود برگه
متا دیتا
به‌دنبال تاثیرات جاوا اسکریپت روی هر قسمت را غیروابسته موردبررسی قرار می دهیم:

بهینه سازی جاوا اسکریپت برای محتوای اساسی

معمولا نرم‌افزار‌های امروزی اینترنت با به کار گیری از چارچوب‌ها یا این که کادر ورک‌های جاوا اسکریپت مثل Angular و React و Vue نوشته می گردند. جاوا اسکریپت این قابلیت و امکان را به پیشرفت‌دهندگان اینترنت میدهد که سریع نرم افزار‌های تعاملی را در فضای اینترنت بنویسند و ایفا نمایند. زمانی کاغذ‌ای نوشته‌گردیده با جاوا اسکریپت را در مرورگر خویش گشوده نمایید، آن را مثل هر برگه اینترنت دیگری می بینید، مشمول متن و تصاویر و... البته در حالتی که نگاهی به کدهای آن بیندازید، ابدا مشابه کد دیگر صفحه ها وجود ندارد.

جز یکسری خط کد مهم دیگر چیزی نیست. چراکه محتوای اساسی این کاغذ به طور داینامیک به DOM متصل گردیده‌است. در واقع برگه برای بار گذاری محتوای مهم برگه به جاوا اسکریپت متعلق میباشد. در اینگونه حالتی ممکن میباشد موتورهای کاوش نتوانند محتوای برگه را ببینند. در مواقعی که محتوای شیت برای یوزرها اکران داده خواهد شد البته برای ربات‌های موتورجستجو قابل اکران نباشد، ورقه موردنظر بوسیله ربات‌های موتور کاوش خزش نمی شود و شانسی برای حضور در حاصل کاوش نخواهد داشت.

seo جاوا اسکریپت برای پیوند‌های داخلی

مثل محتوای اساسی ورقه، خزش لینک و پیوند‌های داخلی هم ممکن میباشد پایین اثر جاوا اسکریپت قرار گیرد. از‌آنجا که گوگل صفحه ها نو وبسایت را از روش خزش لینک و پیوند‌های داخلی پیدا می‌نماید، قابلیت و امکان خزش ‌شدن این پیوند‌ها عنایت متعددی برای وب سایت شما دارااست. خویش گوگل مخصوصا سفارش می‌نماید برای لینک و پیوند‌های داخلی از کدهای HTML و تگ href استعمال نمایید.

گوگل همینطور سفارش می‌نماید از سایر پارامترهای HTML مثل div یا این که span یا این که در دست گرفتن‌کننده‌های جاوا اسکریپت برای پیوند‌های داخلی به کار گیری نشود. چرا‌که این لینک و پیوند‌ها قابلیت خزش به وسیله ربات‌های موتور کاوش را ندارند. هرچند بعضی تحلیل‌ها آرم داده لینک و پیوند‌های جاوا اسکریپتی هم خزش می گردند البته عالی آن میباشد که از کدهای بی آلایش برای پیوند‌های داخلی استعمال شود.

در حالتی‌که که ربات‌های موتور کاوش نتوانند لینک و پیوند‌های داخلی تارنما شمارا خزش نمایند، خیر صرفا پیوند‌های داخلی به صفحه ها ارزشمند تارنما بی‌بهره میشوند بلکه به هیچ وجه خیلی از صفحه های وبسایت به وسیله ربات‌ها چشم نمی شوند. لینک و پیوند‌های داخلی به موتورهای کاوش یاری می‌نماید وبسایت شما‌را به صورت موثرتری خزش نمایند و صفحه های اصلی آن را پررنگ نمایند. حالا چنانچه که لینک و پیوند‌های داخلی قابل خزش نباشند، موتور کاوش نمی‌تواند بها و التفات صفحه های وبسایت را تشخیص دهد و در حالتی بدتر، شاید به هیچ عنوان نتواند صفحه های نو را هم خزش نماید.

بهینه سازی جاوا اسکریپت برای تصاویر lazy-loading

جاوا اسکریپت قادر است بر قابلیت خزش تصاویری که به طور lazy-loading اعمال می گردند، اثر بگذارد. ربات‌های گوگل از امکان lazy-loading مدد می‌نمایند؛ البته هنگام تلاوت یک کاغذ نمی‌توانند مثل آدم‌ها ورقه را اسکرول نمایند. در قبال ربات‌های گوگل می توانند زاویه روءیت کرد خویش را تغییر و تحول دهند تا محتوای کاغذ را خزش نمایند. در سود در شکل وجود scroll در کدهای کاغذ، ربات‌های گوگل ابدا نمی‌توانند آن را انجام نمایند.

بهینه سازی جاوا اسکریپت برای سرعت صفحه ها

جاوا اسکریپت ضمن اثر روی امکان خزش محتواهای تارنما، میتواند بر سرعت بار گذاری صفحه های هم تاثیر بگذارد، چیزی که یک کدام از فاکتورهای جايگاه‌بندی گوگل در الگوریتم mobile first index به شمار می‌آِید. در این زمینه هم ممکن میباشد جاوا اسکریپت مرتبه وبسایت شما‌را ذیل بیاورد. در مجموع اجرای امرها جاوا اسکریپت فرصت بیشتری نسبت به اجرای کدهای نیاز داراست و سرعت وبسایت را کاهش می دهد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 15:47